torsdag 10. mars 2011

En grå, men en god torsdag.

God dag til alle sammen. Tenk torsdag allerede, synes dagene bare flyr av gårde.Her på sørlandet er det grått og trist vær, men dagen trenger ikke å være ødelagt av den grunn!


Bilde fra bloggen til Home & Cottage

Jeg ble så glad når jeg fikk billaget til Home & Cottage i posten, så det er saumfart en del ganger allerede. Men jeg må innrømme at jeg ble litt skuffa over at det ikke var så mye vårlig preg i magasinet, men til gjengjeld var det mye jeg kunne ha tenkt meg ja. Bla den gråaktige kjøpsmannsdisken. Den hadde passa fint ute i ganga mi!!



Bilde fra Home & Cottage på Facebook


Kjøpsmannsdisken hadde kommet til stor nytte ved å få plass til skjerf, votter, dill og dall. Så denne står høyt
ønskelista mi!

Dagen i dag har ikke mange planene. Jeg og Sofie skal kose oss hjemme. Så det blir vel litt titting på andre blogger når ho tar seg en nap. Føler alle andre er så flinke til å lage innlegg og kommer med mange gode tips. Men nå er jeg jo ganske så fersk også! Jeg har ikke alltid anledning til å skrive innlegg hver dag, men sånn er det vel kanskje i en periode.

Jeg angrer i hvertfall ikke et sekund på at jeg har fått meg en blogg!! Det har fått øynene mine
 opp for en fantastisk interiørverden som deles av mange flotte damer!!!

Ha en strålende dag!

Klem Bodil


4 kommentarer:

Line sa...

Hallo!! ser du har fått til det link greiene likevel jeg!! flink du er!! enig med deg at den siste home & cottage katalogen hadde lite vår over seg. Mye mer fjell, vinter & påskefølelse ( selv om det ikke var noe gult) Kos deg i kveld med mannn & barn!! klem L

Bodil sa...

He he, jeg overrasker stadig meg selv når d kommer t data... Masse lekkert på h&c, har endel ting derifra høyt på ønskelista mi. Vi slapper av mens ungane soversøtt. Kos deg du au.

Kle Bodil

InstatreffNorge sa...

Åå Home and Cottage har mye fint altså:)
Så kjedelig at det ikke er en butikk i nærheten her:P

God kommende helg:)

Klem Lise

Minmill sa...

Så morsomt å se bloggen din. Fikk nyss av den fra vår felles venninne. Du har et fint hjem synes jeg. Jeg har blogg selv, så bare ta en titt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv