torsdag 14. april 2011

Flotte gaver i vente til dere!

God torsdag alle sammen!
For snart 2 måneder siden begynte jeg å blogge, og jeg har ikke angret!! For en flott interiørverden "der" ute, så mye inspirasjon og glede!!

Snart har jeg hatt 5000 besøk på bloggen min, og jeg er storfornøyd!!! Derfor skal jeg ha min første giveaway snart!!


Og så de flotte gavene da gitt!!! Jeg har vært så heldig å få flotte gaver fra 3 skjønne interiørbutikker like i nærheten av der jeg bor. Alle 3 sa ja med en gang da jeg spurte om de ville være med på giveawayen. Jeg er ihvertfall kjempeglad for gavene jeg skal dele ut til dere!! Og det er ikke lenge til det braker løs, så det er bare å følge med!! 



Friske og sommerlige koppehåndklær fra Åhlens



Fikk disse skjønne tusenfrydene av mine snille foreldre da de var på kaffebesøk i ettermiddag. I morgen skal de plantes ute i ett av bedene.



Kommer plutselig tilbake og forteller dere om hvilke premier dere kan vinne, og om de flotte interiørbutikkene som er med på giveawayen min!!
Gledegledeseg!!

Klem Bodil

9 kommentarer:

Annfrid sa...

Tusenfryd er nydelige blomster.
Jeg er også fersk her i blggverden og storkoser meg. Gleder meg til å se gavene dine.

Klem Annfrid

InstatreffNorge sa...

Nydelige bilder:)
Er kjempemoro her inne, masse koselige damer, og det er veldig moro å ha give away:)
Gleder meg:)

Klem Lise

Janne sa...

Hei!

Det skal jeg være med på vettu, spennende!:)

Nydelige bilder over her:)
Janne:)

Anonym sa...

Så nydelige tusenfryd:) Det ser ut til at jeg må innom Åhlens en tur;)
Jeg er overveldet over hvor koselig det er å være en del av Blogglandia:)) Masse herlige damer:)
Klem

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Her inne hos deg likte jeg meg kjempegodt! Følger deg videre.
Velkommen inn til meg på Give Away bla ;O))

Klem Anna

Line sa...

hei !! Så gøy, Bodil!! Nå gleder jeg meg veldig til give away!! Spent på gavene! Hva skal dere i påska da? klem L

beate sa...

så gøy med masse besøk!!
flotte ting du har fått tak i til give awayen også.

ønsker deg en god helg og en herlig påske!

klem beate

S sa...

Hei!! Så gøy at du fikk sponset gaver til giveaway'en din! Blir spennende å se hva man kan vinne, jeg kommer selvfølgelig til å melde meg på :) Ha en fin dag!! Klem fra Sigrid

(eddas) sa...

Hallo:)
Takk for hyggelig besøk,og at du liker bloggen min:)Veldig koselig....
Så spennende det høres ut med gård...tenker det blir masse festlig oppussing der..kjempegøy:):)
Ha en riktig fin fredags kveld....
klemklem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv