mandag 18. april 2011

Nå er pallebordet også ferdig...

Ja, da var pallebordet også i boks! Er så fornøyd!!
Etter at mannen hadde vært på jobb i går, satt han seg til for å lage bord. Og han kom opp med den lure ideen om å bruke glassplata fra kjkbordet som har stått ubrukt siden vi kjøpte d. Han måtte lage ei ramme slik at glassplata ligger stødig med tanke på at vi har 2 små løpende omkring!! Flinke mannen min:-)
Blei det ikke fint?



Vi har hatt overnattingsbesøk av niesa vår, Mathilde(10 år), som er så flink med å leke med jentane. Så når Tomine var kjørt i bhagen så sa ho: "Du, tante, hvis du skal gjøre noe i huset, så kan æ passe Sofie altså".
Ja, så jeg har drukket kaffi`n min og lagt igjen litt spor hos dere, mens Mathilde har passa Sofie som i går lærte seg å si hei.
 Nå sover Sofie og vi skal snart ut i det fine været!

Følg med på bloggen min, for snart kommer min første giveaway!!!!

Klem Bodil

6 kommentarer:

Fru M sa...

KJempe fint det bordet og pallesofan blei!!
Stilig. Ha en fin dag i finværet. Jeg sitter desverre inne på jobb...Mvh Å

Anette sa...

Kjempe stilig:)Fikk lyst og lage noe med palle jeg og:D
Det er jo virkelig i vinden etter hvert:)
Så idyllisk plass dere bor på og!:)
Ha en super dag,klem Anette:)

Janne sa...

Råstilig! Har virkelig fått til en egendesignet sofa, her ja:))

Ha en fortreffelig dag:)

Janne:)

Hilde76 sa...

Det ble kjempelekkert!

Anette Willemine sa...

Hilse sjefen over alle sjefer å si BRA JOBBA! ;)Skikkelig tøft ble det!

Håper dere nyter påskedagene! Vi er hos svigermor i Kristiansand!! :)

Klem,
AW

Hello House sa...

Begge deler ble knallfint! Nå er det bare å lene seg tilbake å nyte solen ;) Ha en fin kveld, klem Ellen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv