tirsdag 24. april 2012

Kunst i interiøret

Jeg er veldig glad i kunst på veggen, og jeg har mine favoritter! Per Fronth, Kjell Nupen, far og sønn Widerberg går igjen her på gården!
Ja, for ikke å glemme min mor sine bilder, hun er nemlig utrolig flink til å male!(veldig synd jeg ikke har arvet det fra henne)



Et nytt bilde er kommet på stueveggen(takk, pappa!)
I helga feiret vi min kjære pappa som ble 70 år!! Hipp hurra vi er så glad i deg!
I dag skal jeg slappe av og tuste litt rundt her!
Ha en finfin torsdag kjære bloggevenner!!
Klem Bodil

12 kommentarer:

Hanne Margrete sa...

Kjempefine bilder! kunst på veggene er med på å gi det lille ekstra i hjemmet! Blir så hjemmekoselig og personlig! Er det nok det som mangler på mine vegger..
Det nye bildet passet veldig godt der det hang og veggene dine er perfekt bakgrunn!
Ha en fin dag!

Klem fra Hanne:)

Annfrid sa...

For et nydelig bilde!

Kjempe kjekt å ha en mor som kan male. Det er kjekt å ha kunst fra dem man kjenner:-)

Ønsker deg en fin dag.

Klem

Annfrid sa...

For et nydelig bilde!

Kjempe kjekt å ha en mor som kan male. Det er kjekt å ha kunst fra dem man kjenner:-)

Ønsker deg en fin dag.

Klem

Maria sa...

Virkelig flott! Kunst formidler så mye i et rom, er også glad i bilder som betyr noe;) Heldig som har en mor som maler! Ha en fin dag i det fine huset ditt :)

24 sa...

kjempe flotte bilder av eit flott bilde :)

henriette

Stine Westmoen sa...

Jeg er også veldig glad i kunst, og min fars onkel var en kjent kunstner så det kommer snart bilder av et nytt bilde vi har fått opp på veggen.

Men du... God torsdag tar vi vel ikke enda vel? Tjihi.

Villaveien nr 1 sa...

Hei hei :)

Så masse flott det var her da.
Jeg kommer gjerne igjen og la meg til som følger her hos deg.

Og gratulerer med oversått til din far.

Beste hilsen Margareth

Anonym sa...

Veldig flott blogg, og nydelig hjem du har! Noe av det som gjør at jeg syns din blogg og ditt interiør skiller seg ut, er nettopp kunsten. Jeg er også glad i min lille kunstsamling, og kjenner at det er prikken over i-en i et interiør. Og derfor syns jeg veldig mange interiørblogger mangler noe, som bare har bokstaver, trykk og disse sommerfugltrykkene som florerer...
Du inspirerer meg!
Lissi, foreløpig uten egen blogg...

Bodil sa...

Tusen takk for fine ord Lissy, utrolig hyggelig å høre at bloggen min kan inspirere andre. Min blogg er jo meg og min stil, og selv om jeg synes trendy kan være kult, så passer ikke alt inn her hos meg. Men det da er e bra at smaken er forskjellig!! Det finnes mye flott kunst, jeg synes d ofte gjør et rom...
Klem Bodil

starsathome sa...

Nydelig bilde!Kunne virkelig ønske jeg kunne male...har ei kunstner venninne som er helt rå på vilder,så jeg bestiller litt av henne iblandt;)
En blanding av dyrt og billig,spesielt og personlig er vel favoritt pynten hos oss
Klem Karin

Katrine sa...

Herlige tømmervegger. Herlig hvitfarge. Herlig mage. Herlige søstre. Herlig blogg. Jeg kommer igjen!! :))

Haviken gård sa...

Hei Bodil.

Så kjempe fine farger i ditt bilde.
Alltid koseligå titte innom bloggen din :O)
Ønsker deg og dine en herlig helg.O)

VH Lisa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv