torsdag 31. mai 2012

Siste innspurt!

Lenge mellom hvert innlegg nå om dagen!
Det er siste innspurt på soverom og garderobe, weee! Mannen min har virkelig stått på!!
Ny seng er bestilt, garderoben skrudd opp og 2 vinduer skal byttes ut i morra.
Mannen er i full gang med å skru sammen MALM kommoder fra Ikea, hele 5 stk...puh!!
Jeg peker og mannen utfører:-)
Jeg gleder meg til å vise dere bilder fra ferdige rom, spesielt Sofie sitt. Hun gleder seg  til å få jenteseng og nytt rom!
Ute har vi fått støypt ny platting på garasjesiden, og planta ny hekk ved treplatting på andre siden!
Så her kommer et aldri så lite bilderas  i fra uteområdet vårt!





Jeg har også vært på lageret til de flotte damene på Sögne Home og shoppa masse til 50%!! Snart kommer en liten giveaway som er sponset fra Sögne Home.
Nå ble det mange bilder gitt! Håper du likte dem!
Ha en strålende torsdag!!
Klem Bodil

15 kommentarer:

Tove `blogg verden sa...

Fantastisk uteområde dere har :D Hos oss ser det ikke ut...fortsatt masse rot etter påbyggingen i høst..Men nå må vi virkelig få gjort noe snart ;) Bare venter på litt varmere vær uten snø!!!
Så spennende...tenk bare 2 uker til terminen din :D Heldig ;) Flott tid å føde på!!Kan jo bli på min dag...14.juni :D Masse lykke til
klem Tove

Anitas Interiør verden sa...

Her var det mye lekkre bilder Bodil, skikkelig sommerlig. Herlig uteplass med koselige møbler.

Gleder meg veldig til å se ferdige rom,blir sikkert fiiint !!!

Salg er alltid morro,kan gjøre noen bra kupp da. Nyt dagen .
Klem Anita

My home is my Castle sa...

lekkert !!! Du er så flink til å få det til..
Så heldig du var da som kunne gå rett til lageret å shoppe ;)Nydelig alt som de har ..

Ha en fin dag og kos deg :)
Gleder meg til å se flere bilder fra ditt vakre hjem.

Klem,Kari

My home is my Castle sa...

Ja, det er meg som bor på Svarttjønnheia ;) Så du har bodd her du og ja... Moro :)
Jeg kjenner ikke så mange av naboene, er litt eldre enn de fleste hehe, men vet hvem venninnen din er :)

Kos deg i sola, her er det nydelig igjen nå..
klem igjen

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Så nydelige bilder:)Nå er alt sommerklart ser det ut som.Gleder meg til ferdig resultat av rommene, selv om jeg syntes synd på mannen din, kan ikke tenke meg noe kipere en å montere ting.

Anonym sa...

Herlige bilder du viser.
Mye flott fra Sögne home.
heldig med lager handlinga di..

Unknown sa...

Så flott dere har det - overalt:)
Elsker huset deres altså!!
Og en fantastisk uteplass - så koselig ♥

Tipper det blir veldig fint på pikerommet og:) Og Malm kommoder er fine og utrolig praktiske!!

Ha en fin fin kveld:)

Maris Gyngestol sa...

Så flott uteområde dere har!! Her er det ikke noe å vise frem... :p
Den stripete puta var veeeeeeldig lekker! Er det noe sted man får tak i den?? :)

-Mari

Bodil sa...

Den stripete puta er fra Sögne Home, er vel kommet i mange interiørbutikker i vårt langstrakte land. Finnes i beige striper også;-)

Martes atelie` sa...

Så behaglig stemning i bildene og for et flott sted dere har. Nydelig! ;)

Haviken gård sa...

Hei Bodil.

Her er det på stell som vanlig :O)
Godt å ha alt i orden til "pjokken" kommer.
Håper alle som kommer på besøk, hilser på jentene først .O)
Like viktig som gave til pjokken, er oppmerksomheten og en liten gave til jentene.o)
Håper alle husker det.0)
Ønsker deg lykkt til .O)

VH Lisa

Fru Glitters Hus sa...

Heisan Bodil.

Så nydelig ute i hagen hos dere. Du er utrolig flink til å få det fint. Tenker det er to snupper som gleder seg til prinsen kommer. Ikke lenge igjen nå:-) fikk også vært hos Sogne H en tur på onsdag.
blir sannelig revet litt med når alt er halv pris:-) ikke ofte en opplever en slik lykke på interiørfronten.-) Siden det ikke ble Danmarks tur på meg i helgen, blir den tilbringer i vågsbygd hallen og gimle hallen hvor de to minste skal spille Elkem Cup. Alldri sommerferie fra håndballen her nei:-)
Ønsker deg en flott helg , håper vi får masse sol her i sør.

Klemmer fra Ine

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Hei vakre deg ! Så spennende dager dere går i møte :)
Masse lykke til .

Nydelig det er hos deg alstå , sier som Kari , du er utrolig flink å få det til .

Ha en deilig Søndag , klem fra Langenes .

christina sa...

Så fin blogg, og alle de fine bildene ! Gleder meg til å bla meg nedover! :)

Sjekk gjerne ut min blogg også, helt ny interiørblogg så blir veldig glad for alle små og store kommentarer !:)

Sivs verden sa...

Så fint dere har det:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv