torsdag 16. august 2012

G(k)ul stol!

Det er godt å være tilbake på bloggefronten!
På interiørfronten har det skjedd litt i sommer.
Mange nye ting har inntatt gården.
Gleder meg til å vise dere.
Vi har hatt et hyggelig besøk som har tatt mange bilder av huset. Mer om det senere!

Huset vi bor i er fra 1780-tallet, så stilen min er litt deretter. Ikke gammeldags, men en blandings av nytt og gammelt.

En ny stol er flyttet inn på loftstua.
Den er kul og gul!!


Stolen er fra Acapulco.
Veldig god å sitte i.
Kjøpt på Annas Rom.
Grønt teppe fra Ikea.

Ha en strålans dag!

Klem Bodil


13 kommentarer:

Unknown sa...

HERLIG!!
Jeg digger den stolen, og ønsker meg en slik til kroken min:)
Kult med det grønne teppet til ♥

Spennende med fotobesøk da, gleder meg til og høre mer:)

Janne sa...

Oi, så spennende!! Gleder meg til å se;))

Herlig stol altså, tøøøff!!:))

Klem:)

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Kult, bodil. Ser det blir mer og mer gult hos deg. Digger stolen, heldige du ! Gleder meg også til å se lampene du har kjøpt. Kjørte nettopp forbi gården din, igjen. Det er så fint!

Hulda sa...

OI! Det var litt av en knæsj stol :) Passer fint der du har satt den, fin mot det hvite gulvet.

Anonym sa...

Oi den stolen likte eg,knallfine og den hadde eg likt å hatt her:)))
Herlige bilder!Gleder meg til å sjå det andre du har kjøpt og:)
Fin kveld til deg!
Klem fra Lillian

Anonym sa...

Skikkelig fargekick hos deg ja
Herlig gulfarge

MissMette sa...

Herlig å høre at du har hatt en fin sommer ღ Gleder meg til å høre mer om det hyggelige besøket dere har hatt også... Kul stol du har kjøpt deg, knall farge ღ Ønsker deg en fin, fin kveld videre. Klem fra Mette

Vivian sa...

Den stolen var bare knallstilig!!!! Elsker fargen!!
Håper dere har det fint!!

God helg. Klem Vivian

Stine Westmoen sa...

Jeg ELSKER disse stolene! Fantastisk gode å sitte i faktisk. Mannen er på gli, så får se om det blir en slik her også etterhvert.

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Oj Oj Oj så kult dette ble Bodil !! De stolene er bare så kule - og ikek minst gode å sitte i. Om det er ok , så deler jeg på Annas Rom en dag ?? Klem og ha en fin dag sammen med Linus <3

Bodil sa...

Det er så greit Anniche. De er kjempegode å sitte i.
Klem Bodil

Bodil sa...

Det er så greit Anniche. De er kjempegode å sitte i.
Klem Bodil

Bodil sa...

Det er så greit Anniche. De er kjempegode å sitte i.
Klem Bodil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv