torsdag 23. august 2012

Ikke bare hvitt

For noen år siden skulle alt være hvitt.
Nå er det farger som gjelder.
Jeg er ikke så tøff som andre når det gjelder å sprite opp hjemmet med farger, men så er det kanskje ikke helt meg heller.
Jeg synes valget av stolen fra Acapulco(se litt lenger ned på bloggen min)var på grensen, men den passer faktisk inn hos oss.

Da soverommet skulle gjøres ferdig, valgte jeg å male et hvitt skap i fargen Jadeite fra Jotun/Fargerike. En herlig grønnfarge som passer inn på soverommet.
Soverommet har hvite tømmervegger og grå tregulv.

Ha en finfin torsdag!
Klem Bodil

8 kommentarer:

Hulda sa...

Det skapet er nydelig! Så flott med sommerfuglbildene inni. Likte den rustikke kransen og det andre på toppen også.

Brunt sukker sa...

HEI:))
SÅ LEKKERT DU HAR DET !
ØNSKER DEG EN FIN DAG :)
KLEM FRA ELI:)

Unknown sa...

Nydelig farge på skapet!!
Enig i at ikke alt skal være hvitt, det blir litt kaldt og trist:)
Men jeg er veldig glad i min hvite base, så sprites det opp med farger etter humør:)

Ha en fin fin dag ♥

Caroline sa...

For et nydelig skap!
Herlig grønnfarge du hadde malt det i...Passte godt inn hos dere:)
Klem Caroline

Anonym sa...

Hei.
For en skjønn liten solstråle du har.:)) Og nydelig blogg,har kost meg og sett på bildene dine. :))
Klem fra Mette.

mimmi-leone sa...

For et nydelig skap1

Motebildet varierer stadig, det beste er å velge hva en selv liker og trives med.

Ønsker deg en herlig helg!


Klem

Ingvild sa...

Nydelig skap, og elsket fargen! Deilig med litt farge:). Og selvfølgelig kule stoler over:). Helt ypperlig på kjøkkenet ditt (hadde garantert glidd inn hos oss også, hehe:))

Bringen Blomster sa...

Nydelig farge på det skapet!

-Synnøve-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv