onsdag 17. oktober 2012

Inn i skapet

Nå som høsten er kommet er det ikke så mange farger hos meg.
Jeg holder meg til grått, hvitt, beige og brunt.
Men jeg har ikke pakket fargene ned.
Noe har fått plass i skapet i stua.
Godt å ha litt farger i hus.

Fine esker fra Søstrene Grene.

Litt av kvart fra Kahler, Tine K, Kremmerhuset & Bloomingville
I dag har vi vært på babysang. Der traff jeg søte Kari som har den fine bloggen BOLETTES HUS.
Vi fant ut at vi begge skal på bloggtreff den 29.10.12 hos LIVING da de skal åpne butikk i Kristiansand.
Juhuuu, mitt første bloggetreff. Gleder meg!
Så her skal det shoppes! Linus får være med han også.

Nå er det tid for grøtmiddag!
Klem Bodil

3 kommentarer:

Annfrid sa...

Gled deg til blogg treff, det er helt topp! Kjekt å titte innom deg for nå er det lenge siden, masse fine innlegg. Skulle gjerne hatt de stipete vasene dine:-)

Klem fra Annfrid

Unknown sa...

Så gøy med bloggtreff, bare og glede seg, finnes ikke koseligere:))

Her er og fargene og pakket bort, frem med brunt og natur:)

Välkommen Hem! sa...

Åh, jag missar ständigt dessa bloggträffar. Det verkar ju så himla roligt o inspirerande. MÅSTE bara få tillfälle nån gång!
Vitt, grått, beige o brunt. Det gillar jag med. Låter som hemma hos mig ;-)
Kram o ha en fin helg!
Judita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv