tirsdag 27. november 2012

Julekalenderen i boks!

Vel, bare nesten!
Jeg har bare noen pakker igjen!
Her på gården går det mye i rødt og hvitt...
Tradisjonell jul som det heter.
Bare helt enkelt, ikke too much!
Ja, jeg liker det!
Det er kult med neonrosa,sort og gull, men det passer ikke like godt inn hos meg.

Sånn er det bare!



Pakkene inneholder bla litt godteri, strikk, spenner, aktiviteter, dvd, bøker og andre jenteting.

Hvor pakkene skal henge skal jeg vise i et annet innlegg.

I dag kan du lese om meg i BOLIG i Fevennen. Jeg har pyntet til jul i låven!!
Veldig koselig med besøk!

Snart er det julegavedryss her på bloggen!!
Knallfine premier sier jeg bare!!!!!
Følg med følg med!!

Ha en finfin dag!
Klem Bodil

9 kommentarer:

Fru Andersen sa...

Det er veldig koselig med de tradisjonelle julefargene, stemningsfullt. Jeg prøver litt forskjellig hvert år ;-)

Jeg ble ferdig med kalenderen i dag og er glad det er gjort, blir kjekt å se jentene åpne den!

Ha en fin dag videre!

My home is my Castle sa...

Flott reportasje i avisen idag :)
For en flott låve dere har !! ser for meg mange hyggelige selskap der ja :)

Ha en fin uke videre.
Klem,Kari

Anonym sa...

Kjempe koselig å se deg i avisa idag. Herlige bilder fra flott låve og nydelig dame;)
Linus vokser fort ser jeg ...

Bodil sa...

Takk for d, litt rart å se seg avisa, men gøy m besøk!
Linus vokser i rekordfart, 5 mnd og 10 kg.
Klem Bodil

Lisette sa...

Jeg synes det fint med rødt, og forbinder fargen med jul. Men i år prøver jeg med lilla, så får vi se....

Bodil sa...

Det blir nok litt hvitt og sølv her også, ihvertfall til å begynne med!!

Bodil sa...

Takk for d Kari, så hyggelige ord.
Håper du får en fin førjulstid og julehøytid, og at du begynner å blogge igjen!!
Klem Bodil

Janne sa...

Dette serda veldig bra ut, lekkert!:))

Jeg er i havn, nesten, med gavene, de skal nå kun puttes i prikkete, røde poser, tadaaa!:))

God klem!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så koselige pakker. :) Her ble det restepapir (julepapir ja, men rester etter jaulegavepakking). Kjente at det holdt i massevis. ;P

Ha en fin adventstid!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv