onsdag 12. desember 2012

Julegavedryss -Premie nr. 5


Funky Ballerina er en nettboutique
for den stilbevisste kvinne.
Butikken har alt fra
casual og sporty
til
klassisk og lekker!
Vibeke startet opp i april 2010
&
har både sko og accessories.
Vibeke fører merker som
Laura Bellariva, TagOslo, Spring Court,
Debbie, Stylesnob, Hoss Intropia,
Natura Cashmere, Maggie Wonka
&
Loopie Love.
Dere vil garantert finne noe dere liker hos Vibeke!!!
Ta en titt inn i en fantastisk
nettboutique
En av dere heldige kan vinne
ett par kule ankelboots fra
Debbie
Velg farge selv hvis størrelsen er inne!!
Følg gjerne Vibeke på FACEBOOK
En kommentar - Ett lodd!
Vil du følge meg er det veldig hyggelig!
Anonym/uten blogg skriv deres mailadresse!!
Ano

52 kommentarer:

Nennes sa...

Tøffe :)

Juleklem

Ninni sa...

Stilig premie!
Vinner gjerne;)

Klem Ninni

Fruen på Solhaug sa...

Wao, de var flotte ;)
Krysser fingrene ;)
Janne

Byfrua sa...

Disse kunne jeg virkelig tenkt meg.
Krysser fingrene jeg:-))

Klem

Beathe sa...

Kjempefine:-) Blir ikke lei meg om jeg skulle vinne disse!
Ha en fin kveld:-)

Hilsen Beathe

Beathe sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
fru.ull sa...

De var fine ja. Jeg vil gjerne være med ;)

Hege Strømstad sa...

Sier ikke neitakk til et par Debbie ;)

Anonym sa...

Disse var flotte
Jeg er med

annekirs@online.no

Frøydis sa...

Så fine:-) kan gjerne vinne de ja!
-Frøydis-

Unknown sa...

De er KULE!!
Ny butikk for meg, må sjekkes:)

Ha en fin fin kveld, her blir det deilige pepperkaker, kakao og farmen:))

Anonym sa...

Elsker Debbie. Så ett par til hadde vært moro

Anonym sa...

Debbie er jo knall! Jeg er med! Linn730@hotmail.com

Eline A. Thomassen sa...

Åååå! Hadde vært fantastisk gøy å vinne disse! :)

Anonym sa...

Veldig kule,disse kunne jeg gjerne hatt ja:-)

Anonym sa...

Veldig kule:-)
Tone Jølstad

Anonym sa...

Kunne gjerne hatt disse!!!!!!!!!!!!!

ESB

Anonym sa...

Verdens beste sko - denne fargen er bare sååå lekker!

eva.marie.ramsvik@hotmail.com

Ingeborg sa...

Tøffe!jeg er med! Ingeborg

rule sa...

Knall tøffe!!! Du verden!!! Prøver lykken hos deg jeg!! Ha en super fin onsdagskveld!! Klem Ruth

Anonym sa...

Verdens beste sko. Dette må jeg være med på, Bodil. Takk for tipset på insta flinke du. Klem fra Whiteladie 😘😘

Anonym sa...

Fantastiske Debbie, Funky Ballerina og herlige premie <3

mette3henriksen@gmail.com

Unknown sa...

Kule!! Jeg er med :)

Fra huset i svingen sa...

Utrolig fine, en super premie!
Klart jeg må prøve lykken :)

Klem Karianne

Anonym sa...

Tøffe sko! :) Hadde vore veldig kjekt å vinne :) mvh Siw Vatnehagen Flo

Anonym sa...

Tøffe sko! :) Hadde vore veldig kjekt å vinne :) mvh Siw Vatnehagen Flo

Anonym sa...

Tøffe sko! :) Hadde vore veldig kjekt å vinne :) mvh Siw Vatnehagen Flo

Anonym sa...

Å så kule - står på ønskelisten :)
reidunforseth@hotmail.com

Caroline sa...

Knallstilige sko,blir gjerne med i trekningen av dem:)
Ønsker deg fin førjulstid!
Klem Caroline

Line sa...

Beste skoene som finner! Disse vil jeg vinne sååååå mye! Klem line

Anonym sa...

Super kule sko og butikk!!!! Jeg er med!
hannebay@hotmail.com

katrine sa...

Kule sko i en kul butikk drevet av en superkul dame -heia Vibeke❤

Katrine.elisabeth@gmail.com

Anonym sa...

Jeg er med, og krysser fingre;-)

Amundsen.andrea@gmail.com

Anonym sa...

Tenk om jeg skulle være så heldig...skader ikke å prøve:-)

Alice

Anonym sa...

Veldig fine!!:)
Håpe, håpe......

Marie Elise
Hvitlykke@gmail.com

Anonym sa...

Hæærligheeet! Såå nydelige! Blir gjerne med på trekningen, ja!

Mvh Anita
anitahammeraas@hotmail.com

Anonym sa...

Hæærligheeet! Såå nydelige! Blir gjerne med på trekningen, ja!

Mvh Anita
anitahammeraas@hotmail.com

Anonym sa...

Har siklet på disse ankelbootsene lenge, så det hadde vært gøy å vinne noen hos deg :=)

Mvh Sylvia Linn
post@lukasoglinnea.no

Hanne Mette sa...

Jeg hadde blitt helt overlykkelig! Knallfine sko og en perfekt julegave til fru Huseby. :)

Klem fra Hanne Mette

Vibeke sa...

Tusen takk, Bodil for super fint innlegg:-)!!

Ta turen innom Funky Ballerina og se på vårt utvalg, masse fint! På vår facebook side kommer også alle nyheter ut før de kommer i butikken, bare å følge med:-)

Vibeke - Funky Ballerina

Randi sa...

Åå, så lekre!!! :)

randi-raaen@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg gir det en sjanse! :)

Elin/sunde92elin@hotmail.com

Anonym sa...

Åhh,de var skikkelig tøffe

sa...

Utrolig fine! Min lille Lola har tygget i stykker de fleste skoene våre så her må jeg jo bare hive meg med :)
Klem Anette

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med frkdvergsnes@gmail.com

Camilla sa...

Ojojoj, lekre sko. Krysser fingrene for vinnerlykke:-)

Anonym sa...

De skoene var virkelig fine! Jeg vil gjerne være med i trekningen.

Christinadvergsnes@gmail.com

InstatreffNorge sa...

Oj! Gått glipp av noen gavedryss her ser jeg!
Men vil gjerne slenge meg på denne da:):) Supertøffe!!

Nyt helga kjære:)

Klem Lise

Anonym sa...

Är gärna med! :)
// Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Randi sa...

Knalltøffe!! Jeg prøver lykken:)

LYKKEBO sa...

Tøffesko-høres ut som en spennende butikk!
Skal ta en titt innom der:)

god helg:)

Vinglefrøken sa...

Stilige sko - gjerne med i trekning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv