mandag 14. februar 2011

Bilder av der jeg bor





2 kommentarer:

Bodil sa...

Berge er stedet jeg bor. Ligger ca. 4 km fra Tangvall i Søgne og er en idyllisk plass. Min far er vokst opp på Berge, så denne gården kom for salg, så var vi ikke i tvil - her SKULLE vi bo!!!! Huset er fra 1780 tallet og d vist seg at det var min tipptippolderfar som bygget dette. Huset er et midtgangshus med et nytt tillbygg fra 2003 og en stooooor låve, som rommer mange muligheter. Flere bilder kommer etterhvert, må bare fått tatt noen nye!!!

Plassen er idyllisk med turterreng og Søgneelva rett utenfor døra. Det lukter liksom stillhet her, og gir oss en god følelse over at vi har funnet plassen vår.

Iselin sa...

Gleder meg til å se mer av hvordan dere har det! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv