onsdag 27. april 2011

Huset vårt i Bolig - Fedrelandvennen

I går var ventetida over og reportasjen stod sort på hvitt i Fedrelandsvennens Bolig. Jeg må innrømme at jeg var spent og hadde en merkelig drøm natta før om hvordan reportasjen ble, hehe.

Men reportasjen ble flott den, og jeg har fått masse positive tilbakemeldinger i form av sms, meldinger på facebook og noen koselig ord fra kjente/ukjente her og der!!

I slutten av februar ble jeg kontaktet av Boligjournalist, Kari Byklum, som hadde funnet huset mitt via bloggen min. Torsdag den 17. mars kom ho og en fotograf til oss, og i går stod reportasjen på trykk.
Jeg har ingen link til Fvn nettside eller Fvn bolig på Facebook enda, men når den kommer kan dere som ha lyst lese heile reportasjen via bloggen min.
Her kommer noen bilder tatt fra papiravisa og litt utdrag av reportasjen.




Ja, dette var et lite utdrag av reportasjen, se resten her:Bolig Fevennen Håper du likte det!!! Bildene ble jo ikke helt tipptopp da jeg selv har tatt bilde av bildene i avisa. Men jeg er lovet bildene på en cd av fotografen:-)

Jeg likte spesielt forsiden med jentane mine!!
Ha en finfin onsdag!
Klem Bodil



16 kommentarer:

Ninni sa...

Hei!

Nydelig hjem dere har! Du er heldig som har funnet drømmehjemmet:)
Leste i Boligavisen og måtte rett inn på bloggen din.

Ninni

Tove `blogg verden sa...

For et spennende hus!! og så gøy at det er så gammelt og med masse historie mellom veggene!! Gleder meg å se flere bilder : )!!
Ha en fin kveld
klem Tove

Jeanette sa...

For ett sjarmerende hjem og gøy så med reportasje:)Ha en fortsatt fin kveld:)

Caroline sa...

Wow,kjempespennende....Dere har et nydelig hjem,så dette kan du være stolt av:)
Ser frem til flere bilder;)
Klem Caroline

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Virkelig gjennomført. Så gøy at det har vært i familien din før:)Er vel en mening med at dere bare måtte ha det!

Drømmehuset mitt sa...

hei

Så gøy og så flott hus:) Det blir virkelig gøy å se flere bilder:)

Klem

Unknown sa...

Så utrolig morsomt å lese. Håper at den kommer på nett også:)

Fru Glitters Hus sa...

Kjempe flott repotasje, og et nydelig hjem.
Ønsker deg en fin dag

Klem

Jatte sa...

Så gøy!
Ett nyyyydelig hus!:)

Ha en fin Torsdag,
Klem Jatte♥

Unknown sa...

Så gøy!
Og så flott dere har det ♥
Spennende med så gammelt hus, og når det i tillegg tilhører slekta er det jo enda mer gøy, hihi;))
Fantastisk hvordan dere har klart og bevare den gamle stilen og samtidiig få et så moderne og vakkert hus... elsker de gamke tømmerveggene!

Skjønner godt at de vill komme og ta bilder hos dere ja;))

Ha en fin dag!

Klem Line

Hjemme hos meg sa...

hei!
Såååå gøy :) Og ser ut til å være en kjempefin reportasje... Fine bilder :)
Takk for alle koselige hilsener fra deg :)

klem Anette

Anette sa...

Så gøy:)Fin reportasje:)Kjempe flott hus dere har og!!!:)

Gitte sa...

Gratulerer med en fantastisk reportasje! Et vakkert hjem:)
Ha en fin torsdag!
Klem Gitte

Veronica sa...

Leste om det i Fevennen, men koblet ikke at det var deg. Så gøy!!!
Gratulerer med en fin, fin reportasje.
Klem

Hansen og Co sa...

Gratulerer med fin artikkel og et nydelig hus!!

Line sa...

superfin reportasje, Bodil! Dere har det jo sååå fint!! gøy å lese og jentene er jo skjønne som alltid!! Klem L

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv