mandag 18. april 2011

Min første giveaway!!!!

Endelig er det min tur!! Min første giveaway, men ikke den siste.... Jeg er jo relativ fersk som blogger, og ønsker først og fremst å skape litt blest om bloggen min slik at mange vil følge meg.
Jeg feirer min giveaway med flotte premier til dere!!!!
De flotte premiene er fra 3 lokale interiørbutikker i Søgne utenfor Kristiansand.

Pryd & Fryd, Gave- Og Interiørhuset og
Høsehuset har sponset min første giveaway! Så hos meg får vi 3 heldige vinnere med hver sin flotte premie fra hver sin flotte butikk!!!



Pryd & Fryd A/S er en interiørbutikk som ligger på Tangvall i Søgne, og ble åpnet i 1997. De var da den eneste interiørbutikken i Søgne, og de er her heldigvis ennå:-) Butikken drives av Reidun og Elke, alltid blide og behjelpelige! Butikken har varer som Sia, On design, Uno, Børskompaniet og La Finesse. Mange flotte og unike varer finner du på Pryd & Fryd! Bli liker av Pryd og Fryd på Facebook HER!


Premien fra Pryd & Fryd er en skjønn lysestake fra On design. Denne kan du skrive på huskelista di med kritt, eller henge på en fin magnet. Magneten er også en del av premien fra Pryd & Fryd! 


Hønsehuset er en herlig interiør/frisør butikk som holder til på en industriplass noen hundre meter Søgne sentrum. Nina Tallerud er utdannet frisør og driver både interiør og frisørbutikken som ble åpnet for 3 år siden. Her kan du frisere deg og shoppe flotte ting samtidig, genialt spør du meg! Nina har spesialisert seg på å importere gamle møbler i tillegg til flotte varer fra bla Walter & Co. Møblene blir kjøpt i Danmark av en antikvitetshandler, men de fleste møblene kommer i fra Øst-Europa. Jeg har selv kjøpt slagbenken min som jeg har på kjøkkenet mitt hos Nina, rett og slett lekker!
Sjekk nettsiden til Hønsehuset HER!


Premien fra Hønsehuset er en lykt fra Walter & Co og en herlig ramme hvor familiebildet kan få sin hedersplass. 

Gave- Og Interiørhuset på Tangvall i Søgne. Butikken ble åpnet for 9 år siden og eies av Tove Marie Langenes og datteren Kristine Langenes Sjåvaag. Kristine er daglig leder av butikken og jobber sammen med 5 andre flotte damer; Wibeke, Kristin, Helene, Linda og Nina. Her føler en seg ALLTID velkommen og butikken bugner av lekre varer. Her får du bla. Green Gate, Lexington, Gant, Nordahl, Pillivutt, Rice & masse mer.
Bli liker av siden på Facebook HER!!

Premien fra Gave- Og Interiørhuset er vaske- og skylemiddel fra Durance, med deilig lukt av lavendel! Lukt av vår!!

Og her er reglene for min giveaway!

1.lodd for å legge igjen kommentar

1.lodd for å bli følger av bloggen min; Bo-dilla

2.lodd for å linke giveaway`n min på din blogg(bruk det øverste bildet)

1.lodd for å bli likere på Facebooksiden til Pryd & Fryd eller Gave- Og Interiørhuset/eller skrive en liten hilsen på siden til Hønsehuset(velg fritt av de 3)

Dere kan få altialt 5 lodd. Skriv hvor mange lodd du tar i kommentarfeltet!

Alle kan bli med, selv dere som ikke har blogg(Husk å skrive navn)
Dette blir spennans!!! Trekningen er mandag 9 mai!!

Lykke lykke til!

Klem Bodil



98 kommentarer:

Unknown sa...

Hei;)
takk for hyggelig hilsen hos meg!
Slik fant jeg hit inn til deg og, så bra;))
Jeg blir veldig gjerne med på denne, herlige premier!!!

Jeg trekker 4 lodd!

Klem Line

Anonym sa...

Jeg tar to lodd jeg da. Kommentar og jeg er jo allerede følger:)))
Utrolig fiiint pallebord du har laget.
Klem

Veronica sa...

Hei!
Så lurt å få med de lokale interiørbutikkene. Er ikke skjeldent jeg tar meg en tur til Søgne for å gå på interiørbutikker. Gave og interiørhuset er min favoritt.Jeg sendte iallefall vanneforespørsel til de to butikkene på face (Skal like når de aksepterer) Hønsehuset sin side fant jeg ikke.. Så er jeg allerede følger av bloggen din. Blir 4 lodd det, da??

Ha en fin kveld

Veronica sa...

Jeg fant, jeg fant..og har kommentert på Hønsehuset også...

Hilsen fra landet sa...

Riktig god påske :-)

Kari-Anne sa...

Så koselig blogg du har, følger deg gjerne:)
Blir med på give awayen også, med 4 lodd:) har linket på bloggen min.
God påske til deg og dine:)
Kari-Anne

Fra huset i svingen sa...

Jeg blir gjerne med :-D
Trekker 4 lodd jeg da(kommentar+link+liker på fb)

Ønsker deg en god påske!

Klem Karianne

flet ogsjov sa...

Så fine ting, og dejlig blog. Jeg tager 2 lodder, da jeg gerne vil følge også. Kig gerne forbi og se min giveaway

Tove `blogg verden sa...

Jeg vil veldig gjerne prøve lykken hos deg : D Flotte gaver!!
Jeg kommenterer, følger og linker, så da ble det vist 4 lodd?
Gooood påske : )

Klem Tove

Jeanette sa...

Hei,fin blogg og give away:)Jeg vil gjerne være med!Tar 4lodd.

Ha en fin kveld:)

S sa...

Hei!! Så spennende! Jeg tar 4 lodd (kommentar, følger, link). Er følger fra før, men håper jeg får et lodd for det?? Mulig jeg kommer tilbake for det 5. loddet, er ikke helt oppdatert på facebook-fronten om dagen.

Ønsker deg en god påske!!!

Klem fra Sigrid

Anette sa...

Hei Bodil:)
Er selvsagt med på Give Awayen din:)
6 lodd på meg,kommentar,er følger og her er link til innlegg:

http://nettiii.blogspot.com/2011/04/give-away_19.html

God Påske til deg og dine,klem Anette:)

Line Elisabeth sa...

Hei:)
Så spennende! Kjempe flotte premier!
Jeg blir med og tar 4 lodd:)

Ha en fin påske!

Klem Line E.

Drømmehuset mitt sa...

Hei og god påske:)

Jeg er selvfølgelig med å feire bloggen din jeg også. og tar fire lodd.

Klem Janne

Alfa sa...

Så koselig det var her inne hos deg. Vil seff være med på give awayen, nydelige premier. Tar 2 lodd jeg. Ha en riktig god påske.
Klem

Lynetmor sa...

Hei, så spennende! Tar 4 lodd jeg :-)

Karoline sa...

Hei Bodil:)) så Flott blogg du har:))
Jeg vil gjerne følge deg videre, så derfor legger jeg meg som føger og deltar i den flotte give away'en din:)) Jeg tar sjansen og trekker 5 lodd♥ Full pott!:))
Jeg ønsker deg & dine en strålende PÅSKE:))
Håper du titter innom meg:))

klem karolinemor....

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Herreminn for en dig premie..et lodd på meg.
er jo følger fra før av og er ikke noe flink med den linke greia enda...
Chris kom hjem med veggordene i dag, knallfine:)

Rom for Detaljer sa...

Flotte premier du har :-) Prøver lykken med 2 lodd. God påske!
Klem fra Karianne

Mettepipp sa...

Koselig giveaway du har :-) Blir gjerne med og tar fire lodd.

God påske til deg :-)

Gitte sa...

Hei!
jeg tar 4 lodd:)
Håper du har en fin påske!
Klem Gitte

KnertenogKaroline sa...

Så fine premier! Jeg tar gjerne 4 lodd!
Ha en god påske!

Klem fra Lena

Maren - Vår lille verden sa...

Fiiine premier:D
eg er med og tar 2 vinnerlodd;D

sa...

Hei!

Så fin blogg du har. I dag har vi faktisk vært i Søgne på besøk hos familie :O)

Jeg trekker 4 lodd.

Ønsker deg og dine en god påske!

Ps! Har selv en giveaway på bloggen min om du vil være med :O)

Carina :O)

Trollmora sa...

4 lodd på meg! Så flott blogg du har altså! Jeg blir værende her :)

Heddas gode grunner sa...

Jeg blir også med! :) Jeg tar 4 lodd.

Jeg har også min første give-away gående! Bli gjerne med :)

-Hedda-

Alfa sa...

God kveld. Takk for hyggelig hilsen inne hos meg. Kjempe kjekt at du vil følge meg videre:0). Det pallebordet var råstilig.
Utrolig flink du.
Håper du nyter påskedagene.
Klem

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Så fine premier...
jeg blir gjerne med og trekker 3 lodd :)

Klem Anette

Unknown sa...

Så artig med give away.
Jeg tar 3 lodd. (kommentar, følger og liker Pryd & Fryd)

Spennende!!!

Klem til deg

meaningmoon sa...

Såå flotte premier du har fått!!! Blir veldig gjerne med, og slår til med 5 lodd:))
Må bare si at den hytta deres såg bare helt fantastisk ut, skulle veldig gjerne ønsket meg et slikt sted en gang i fremtiden:)) Tenker dere har fine dager der♥

Kos deg den siste påskedagen for denne gang!
Klem!

Marthe sa...

Så flotte premier :o) 2 lodd til meg!

Annfrid sa...

Kjempe flotte premier du har å gi bort og selvfølgelig har jeg lyst på lodd.
Trekker med meg 3 stk:-)

Anonym sa...

Hei jeg blir gjerne med på Give away på bloggen din
Herlige premier fra nydelige butikker
Gave og interiør huset er min favoritt
Tar 3 lodd
Gleder meg til å følge deg videre

Vivian sa...

Klart jeg vil være med på giveaway. Fine premier du har fått:)
Jeg tar 4 lodd.
Klem
Vivian

Caroline sa...

Heisann Bodil!
Så koselig blogg du har:)
Vil gjerne være med på give away hos deg,kjempeflotte premier!
Tar 4 lodd jeg;)
Klem Caroline

Fru Glitters Hus sa...

Heisan, så gøy med giwe away, dene blir jeg gjerne med på vettu:-) Gleder meg til og følge deg videre.
3 lodd på meg
Klemmer fra Ine

Audhild sa...

Flott giveaway:)
prøver lykken med 2 lodd jeg :)

Mia sa...

Denne bloggen falt i smak hos meg, så jeg prøver lykken med 2 lodd i dag.

Ninni sa...

Hei!

Vil gjerne være med på give awayen din! Er allerede venn med Gave & Int. på fb, la meg til som venn hos Pryd og fryd, følger og kommentar.

4 lodd...

Ninni

KROnPRINSESSENE sa...

Så kjekt med give away hos deg også!
Kjekt du ble med på min ;)
Nå prøver jeg lykken med 4 lodd...
Flotte premier og så gøy med 3 vinnere.
Krysser fingrene.
Klem May Helen

kikki sa...

Heisann!
Så flotte premier!

2 lodd til meg for kommentar og ny følger =)

Klem fra Kikki

kikki.win@gmail.com

♥ Netta ♥ sa...

Så fine premier du gir bort, denne giveawayen må jeg ikke gå glipp av. Jeg skal faktisk ta hele 4 lodd denne gangen (blir følger fordi jeg liker bloggen din, ikke for å få ekstra lodd) :-)

Klem
Netta

Hildes Scrappeunivers sa...

Så utrolig fine premier! Jeg blir gjerne med og krysser fingrene med 5 lodd. Her er link:http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/04/giveaway-hos-bo-dilla.html

Klem fra Hilde

Deer Darling sa...

Fine premier! Ønsker meg veldig vaskemiddel fra Durance:)
Tar tre lodd jeg, følger, kommentar og link på blogg! *krysser fingre og tær*

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Hei, hei :)
Herlige premier! Jeg er med på 4 lodd :)
Ta gjerne turen innom min blogg også, og bli med på gavedrysset mitt :)
Klem Anita

Helene sa...

Nydelige premier!
Jeg blir med, og trekker alle 5 loddene! :)
klem

IdéSpiren sa...

For noen lekre premier! :)) Jeg vil gjerne være med, og trekker 3 lodd; kommentar og bildelink på egen blogg :)

Kathrine sa...

Kjempeflott give away!
Jeg er med, og trekker 2 (vinner)lodd :o)

Millemilla sa...

Så nydelige premier. 2 lodd ta jeg!

Stine Westmoen sa...

4 lodd til meg!

Tror jeg må legge deg til i blogglista mi også.

Frøken H sa...

Nydelige premier! :) Jeg prøver lykken med 4 lodd! :) Ha en fin helg! ♥

klem Frøken H

ARKinterior sa...

Hei!
Kjempeflott blogg du har og nydelig hus!!
Tar gjerne to lodd jeg.
Blir morro å følge bloggen din videre
Hilsen fra AlmasHus

Kristin sa...

Kjempefin blogg og kjempefine premier! Prøver gjerne lykken med 4 lodd:) Ha en fortsatt flott søndag!

Anonym sa...

Hej, jag är gärna med på din utlottning.
Jag tar 3 lotter tack.
=o)

Fossestua sa...

Heisan :) Ny blogg for meg dette, så her har jeg tittet på flere av innleggene dine og kost meg :) Rålekkert kjøkken dere har bla!
Blir gjerne med på giveawayen din og prøver lykken med 4 lodd. Kommentar, følger og linker giveawayen din fra bloggen min :)
Krysser fingrenen ekstra for at duranceproduktene finner veien til Fossestua :)
Ønsker deg en fin dag
Klem fra Lise

madebyjulia sa...

så fin give away. jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd:)

Ingrid sa...

Tar med meg to lodd jeg da. Kommentar og jeg har lagt meg til som følger :)

Unknown sa...

Tror det ble 3 lodd for meg

Anonym sa...

Hei! To lodd på meg :)

Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

Camilla sa...

Hei,

jeg tar gjerne 4 lodd. :)

Chatrine sa...

Heisann!

Jeg vil veldig gjerne prøve lykken i din give away med 3 lodd:o) Flott blogg og flotte premier:o)

Unknown sa...

HeiHei

Jeg prøver lykken med 2 Lodd jeg-
1-Følger 1-Kommenterer.

Fin Blogg du har.
Ha en kjempe fin natt videre
Hilsner fra Bergen

Line sa...

hei min venn!! endelig er jeg på nett igjen og ikke bare på iphone-nett, og er selvsagt med på dette. Tar 5 lodd, og denne ganga vil jeg vinne!! superfine premier!! du er så god. Klem Line

HildeR sa...

(¯`v´¯)
`·.¸.·´
.·´¸.·¨) ¸.·¨)
(¸.·´ (¸.·´ (¸.·¨¯`♥ Herlig blogg!
Følger og kommenterer,
2 lodd til mari_gull(ætt)yahoo.no

Susanne sa...

Kjempe fin blogg, å flotte premier!
Håper på å vinne! matcher stilen her hjemme:)

Trekker 2 lykkelodd!
kommentar, følger og kommentar til hønsehuset (hvis jeg valgte rett side) hehe:)

Mvh Susanne
snacksize_88@hotmail.com

Nennes sa...

1 lodd på meg så kan det jo hende det vanker en premie på meg :-)


vårklem

Anonym sa...

Myyye fint her! Delt bloggen din på facebook da jeg ikke har blogg selv. Blir 4 lodd på meg! ggandac@gmail.com

månestråle sa...

nydelig give away du har og flott blogg !

Trekker 4 lodd og håper på vinnersjansen ;)

Klem Anita

Ida Lind sa...

Jeg tar to lodd! :)
Ida Lind
urettferdig@live.com

Jeg liker nemlig Pryd & Fryd :)

Katrine Helen sa...

Gratulerer med din første give away:) Og for en flott premie! Jeg melder meg gjerne på med 4 lodd:) (fant ikke facebook siden)
Ha en fin kveld!
Klem Katrine

Merethe sa...

1 lodd :)

TellTilTi ★ sa...

Hei, jeg trekker 5 lodd jeg. Følger bloggen din, liker pryd & fryd, kommentarher og linker via bloggen min. *Krysser fingra*

Ha en fin dag :)

Liv sa...

Hei. du har allerede en flott blogg!! Lykke til videre. (jeg har ikke egen blogg, og får ett lodd). Hilsen Liv.

minelle sa...

Hei:)
Flott blogg og flott give away:)
Jeg trekker to lodd.
Ha en flott uke:)

Chiline sa...

Hei.
Kjempefin giveaway med flotte premier ;)
Jeg prøver lykken med 4 lodd.
Ønsker deg en fin kveld!
Klem Chiline

Skogkjerring sa...

Hei, så koselig å bli kjent med ditt blogg gjennom ditt giveaway!! Mange nydelige premie! Ønsker deg masse lykke til med ditt blogging, skal legge meg til som følger og gleder meg å bli bedre "kjent" med deg! Tar gjerne to lodd takk!
Amy @ Eventyrhus

vår lille verden sa...

Hei:)Så flotte premier og go info om disse 3 butikkene.Her er det mange om beinet men hiver meg på og tar 3 lodd:))go klem

vårt lune hi sa...

liker bloggen din kjempegodt, så følger må jeg bli. da kan jeg jo også prøve lykken med to lodd :) ha en fin kveld :D

InstatreffNorge sa...

Så fine premier:)

Vil gjerne være med, kommentar og følger, blir 2 lodd?:)

Klem Lise

Ann-Kristin sa...

Så masse fint da! Eg trekker eit lykkelodd:)

Siri sa...

Hei!

Så fine premier. Jeg tar fire lodd!

Kommentar (1p.), link (2p.) og følger (1p.)!

Tvi, tvi!

frusunde sa...

Hei!
3 lodd på meg :)
klem fra fru Sunde

hejsa80 sa...

Hei

Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)

Marianne sa...

Hei! :) Jeg melder meg på med to lodd (kommentar+følger) og krysser fingrene :) Koselig blogg du har.. :)

Fro (Idyll på landet...) sa...

Hei!
Så flotte premier! Jeg blir gjerne med i trekningen med ett lodd.

Klem

Tone sa...

Så herlige premier - jeg er gjerne med på trenkning og trekker lodder:)
Ha en strålende helg!

Christine sa...

Hei hei=) Koselig blogg du har, og flotte premier i give awayen din!! Har tjent meg 5 lodd nå, selv om bildet på bloggen min ble litt lite...

Ha en koselig helg=)
Klem fra Christine

Røsslyng sa...

Knallfine premier, vil gjerne være med å delta med 1 lodd
Ha en super helg! :)

Trude`s hverdag sa...

Jeg trekker meg to lodd(kommentar,følger )
Ønsker deg en fin helg :-) Klem Trude

Solveig sa...

Hei :-)
Velkommen til bloggverden... flott blogg som jeg vil bli bedre kjent med... tar vinnerloddet jeg ;-) x-er i hverfall fingre og tær og håper noe dukker opp i posten :-)
Ha en fin søndag

Likis strikk sa...

Hei hei :)

Kjempefine premier og for en utrolig koselig blogg.
Tar 4 lodd takk ^^

Pink lady sa...

Hei!

Flott blogg du har og for noen flotte premier! Jeg er følger av Gave og interiørhuset i Søgne på facebook fra før, har lagt meg til som følger på din blogg nå og kommenterer. Da bli det vel tre lodd.

Klem Pink lady

Merete K. sa...

Heisann :-)

═══ ೋღ☃ღೋ ═══
Tusen takk for titten i en koselig blogg.
Lagt meg til som følger, kommentert, delt link på facebook og lagt meg til som liker. Takker da ja til 3 stk lodd.Ha en riktig flott uke
═══ ೋღ☃ღೋ ═══

Mvh Merete
m-korsg@online.no







4 stk lodd

BMB sa...

Inspirerende og flott blogg! :o)
Jeg vil gjerne være med i give awayen, og sier tusen takk for 3 lodd.

Mvh
Beate M B

Unknown sa...

Bedre sent enn aldri. Da er jeg med på Giwe awayen. Blir jo ikke så mange logg på meg siden jeg ikke har blogg og ikke er på face. Men jeg "følger jo med" på bloggen og liker bloggen og legger igjen kommentar. det blir vel 3 lodd det. Ha en fantastisk dag Bodil. Hilsen Hege

Unknown sa...

Og her kommer kommentaren min. Er jo ikke helt på nett.
Fantastisk blogg med masse inspirasjon. Du er god.

Bodil sa...

Så koselig, Hege!!
Gøy at du endelig fikk lagt inn en kommentar #stolt#
Sees snart!Klem Bodil

Margrethe sa...

Hei, jeg vil gjerne være med og tar tre lodd (kommentar, følger og facebook) :) Jeg liker blomstene på toppen av bloggen din. Sånne skal jeg ha i brudebuketten min :) margrethekarijord@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv