onsdag 6. juni 2012

Utfordring juni - hage/uterom!

For en gøy utfordring!
Jeg elsker å dille i hagen vår!
Hagen er mer på stell nå, selv om det er en del ting igjen...men, så blir man vel aldri ferdig heller!






Rottingmøbler fra Skeidar, stor kurv fra Sögne Home, stjerneteppe fra Redhill, solstoler fra Plantasjen, peaceveske fra Tine K, boxputer fra Home & Cottage og puter fra Redhill.
Se HER på alle de flotte bidragene.
Hvis noen vet hvordan man får bort kopisperre på bildene, hyl ut!!
Ønsker dere en flott onsdag!
I dag blir det grillings i bhagen!
Klem Bodil

Ps: Bli med på min GIVEAWAY

12 kommentarer:

oldthings sa...

Dear
Lovely terrace! I like the furniture, the big bowl on the table and especially all that is on the ladder! Very nice decoration!
Olympia

Janne sa...

For et herlig hagerom du har, så mange fine blomsterpotter/bøtter:) Likte trauet på bordet veeeldig godt!

Kos deg i hagerommet ditt, nyt sommeren!

Lykke til i Nib!
Klem:))

Annfrid sa...

For en nydelig hage, jeg ble helt forelsket. Jeg elsker å være ute i hagen, men det som ødelegger for oss er masse vind;-)

Ønsker deg en fin onsdag.

Klem

My home is my Castle sa...

Nydelige bilder, som alltid hos deg..
Lykke til i utfordringen:)

Klem,Kari

Tins roser sa...

Så sjarmerende dere bor...med skikkelig miljø og patina! Her har dere det virkelig fint! Lykke til i konkurransen!

Unknown sa...

Elsker uteplassen deres ♥
Så utrolig mange fine blomster!!
Lett og se at dette er noe du liker og "drive med":)

Masse lykke til i utfordringen, min favoritt:)

(eddas) sa...

Så flott en uteplass du har...
ha en kos helg:)
klem

Martha sa...

Herlig bidrag..lykke til..
..og ha en super lørdag!!

Klem:)

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Utrolig fint!!!! Masse lykke til med utfordringen . Og ikke minst, lykke til med lillemann i magen, blir så spennende.Det er nok ikke lenge til han kommer nå tenker jeg:::)

Anonym sa...

Hei!


Så koselig uteplass dere har. Idyllisk og fin :) Har fulgt bloggen din en stund og synes du har så fin mix av gammelt, nytt og ikea. Jeg ønsker meg slike rotting stoler som du har. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt dem?

Lykke til med fødsel og god sommer :)

Hilsen Ida

Bodil sa...

Hei Ida.
Takk for hyggelige ord. Setter stor pris på det.
Rottingstoler og bord er kjøpt på Skeidar.
Klem Bodil

Camilla sa...

Nydelig uteplass!
Det nærmer seg nå, gleder meg til å se bilder av skjønningen. Klem fra meg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv