fredag 17. august 2012

Litt fra badet

Etter et fargerikt innlegg i går, kommer nå farger som jeg liker godt.
Brunt, beige & hvitt.
Vårt nye bad er i disse fargene. Så valgte vi heldigvis å beholde de flotte tømmerveggene som har vært i huset siden 1780-tallet.














Jeg har fått endel spørsmål om badet.
Marmorfliser på gulv/badekar i str 5x5. Hvite høyglansfliser på vegg i 20x 40. Stige fra Bloomingville. Krakk kjøpt på Annas Rom.


Innforbi badet er vårt nye garderoberom....i love it!!
Skal selvfølgelig vise dere dette rommet også!!

Ha en finfin dag!
Klem Bodil

10 kommentarer:

Hanne Mette sa...

Kjempefint bad! Lekkert med den gamle tømmerveggen. Den gjør det veldig personlig og står i stil til resten av huset.
God helg! :)

My home is my Castle sa...

Helt nydelig, lekre farger..

ha en fin dag :)
Klem,Kari

Unknown sa...

For et lekkert bad!!
Jeg har sagt det før og sier det igjen - digger de gamle veggene, så koselig at dere har beholdt de ♥

Ha en herlig helg:)

Janne sa...

Jaaaa, jeg bare digger badet deres! Har sett glimt av det før her inne, og digger så absolutt tømmeren inne her:))

Vi har tømmer selv, og det er magisk!
Good klem!

mimmi-leone sa...

For et nydelig bar, og utrolig lekkert med tømmerveggene!

Ønsker deg en nydelig helg!

Anonym sa...

Så gjennomført og fint hos deg

Elllers takk for artig kommentar hos meg. Fikk dessverre slettet den med en feil. Kos deg videre i permisjonen din og kos deg masse m Linus

Gitte sa...

Lekkert bad!
kjempefine farger :) Og bare helt fantastisk med tømmeret!

Klem Gitte

Jatte sa...

Utrolig flott bad! elsker tømmerveggen, det er sååå lekkert!:)

Ha en fin helg,
Klemmer fra Jatte :)

Anonym sa...

Alldeles nyyyyydelig bad, men kan man ha tømmervegger på et våtrom da?
Må det da behandles med noe for å tåle fukt? Jeg mener selv om man ikke dusjer rett på veggen, er det jo ikke til å unngå at det vil bli litt fuktig..... Jeg bor selv i et tømmerhus fra 1800, og det hadde vært gøy å tatt frem tømmerveggene på badet da jeg vet den finnes under den stygge baderomstapeten...
Interiørhilden fra Maya

Vibeke / Mammas Hus sa...

LEKKERT!!!! Fantastisk den tømmerveggen ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv