tirsdag 2. oktober 2012

Høsten er kommet!

Høsten er kommet!
Definitivt!
Velkommen oktober.
Vi er kommet hjem fra en deilig uke på herlige Kypros.
Jeg vil flytte dit, hihi....
Dåpsdagen til Linus var på søndag.
For en fin dag!
Så nå er hverdagen i gang igjen!
Og blogginga forhåpentligvis!! Jeg må skjerpe meg!




Bilder fra Kypros og dåp kommer en dag. I dag viser jeg utebilder, og lillemann som sover godt i vogna si!

Nå må jeg hive meg rundt på vaskerommet, blæh!

Ha en flott høstdag!
Klem Bodil

10 kommentarer:

Unknown sa...

Koselige utebilder og vakker liten prins:)

Ha en fin dag:)

Klem Linda

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så fine bilder! Flott hus og herlige Linus. :D

Håper du får en flott uke!!

Unknown sa...

Gratulerer med dåpen, gleder meg til bilder:))
Herlige bilder av uteplassen og en skjøøøønn lille Linus ♥

Anonym sa...

Så utrulig flotte uteplass og knallfint hus,lekkert og så skjønn han er sovandes i vogna si,herlige godklump:)
God klem fra Lillian

post@lukasoglinnea.no sa...

Hei Bodil,

Så utrolig fint dere har det, har også alltid hatt lyst å bo på en liten gård med familien - det virker så idyllisk med masse natur, god plass og barna kan springe fritt rundt og leke :)

Hadde vært koselig å stikke innom dere om vi er på sørlandet en tur :)

Gratulerer med vel overstått dåp også, veldig koselig men også kjekt å være ferdig tenker eg... Og så fint navn, minstemann vår heter jo også Linus !

Ha en fin dag :)

post@lukasoglinnea.no sa...

Klem fra Sylvia linn....

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hei igjen :) Termin 6.desember, så 2 mnd og 3 dager igjen. Jepp, jeg teller dager. ;)))

Haviken gård sa...

Hei Bodil.

Koselig at du er tilbake etter ferie og barnedåp .O)
Liker innleggene dine veldig godt :O)
Lillemann er så vakker :O)
Ønsker deg og dine en herlig dag .O)

VH Lisa

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

For en liten søting,så godt han sover i vogna si:)
Bildene fra huset er jo også så fine!!!!
Hadde du fått ny mailadresse, eller har du den samme?
Klem fra meg.

Bodil sa...

Nina; jeg har den samme amiladressa!!
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv