tirsdag 29. januar 2013

Inspirerende soverom?

Franciska med sin vakre blogg

er på jakt etter inspirerende rom 
tl sin nye bok som kommer ut høsten 2013!
Nå har hun satt i gang jakten, hihi!

Først ute er inspirerende soverom!

Lyst & hvitt.
Sommerlig bris hele året!
Gamle tømmervegger sprøytet i CHI.
Blomsterbilde fra IKEA.
Tolixkrakker til nattbord!
Lystette liftgardiner i Lin.




















Ble du inspirert?
Se HER!! for masse deilig inspirasjon!   
Natten i natt har ikke vært så god(ei på snart 3 år som hosta), så jeg burde vel ta en cowboystrekk....næh!!
Får heller kikke litt inn hos dere!
Fin dag til alle som titter innom!
Klem Bodil  
 

9 kommentarer:

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Råååå vakkert, søta ♥♥ Sååå flott soverom :-) Klem

My home is my Castle sa...

Kjempeflott soverom !!!

Ha en fin dag i tåka :)
Klem,Kari

Fru Andersen sa...

Så fine tømmervegger dere har! Lyst, lekkert og behagelig soverom :-)

Unknown sa...

Woow, dette er rålekkert!!
Her så det godt ut og sove:)
Herlige detaljer, og jeg elsker jo veggene dine + de freshe bildet over sengen ♥

Annfrid sa...

Nydelig inspirerende bilder.

God bedring:-)

Klem Annfrid

fam gab sa...

Wow for et nydelig soverom!!! Hadde gjerne hatt det sånn! Soverommet her er dessverre et forsømt kapittel :/
Ønsker deg en god natt uten hosting ;))

Marianne på landet sa...

Ja, jeg ble absolutt inspirert! Lekkert soverom... Der hadde jeg lett tatt en cowboystrekk :-)
Elsker det skapet ditt!

Takk for tips om inspirasjon. Vrir hodet for å finne en smart garderobeløsning til skråvegger, men d er lettere sagt enn gjort...

Fortsatt fin uke til deg :-)

KriStyle sa...

WOW for et nydelig soverom- flink du er :)
Ha en fin kveld i stormen!

Klem Kristin

Anonym sa...

Hei!
Du har en nydelig og inspirerende blogg som jeg vil følge!
Jeg lurer bare på om du deler kode/navn på den flotte grønnfargen på skapet?
Ha en fin dag!
Mari-Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv