torsdag 7. mars 2013

Trehus

Jeg elsker mine nye trehus!
Trefarget utenpå og gråmalt inni!
Kan brukes til så mangt!
De kommer i 3 størrelser.
Det største har fått plass på veggen i loftstua!


Huset har fått besøk av noen fine påskeliljer, som passer bra sammen med den gule stolen.
Og med ett....litt påskestemning!
Trehusene er fra Bloomingville og kan kjøpes i vår nettbutikk
   
 Nå lover jeg dere litt flere innlegg fra meg, og flere spor hos dere!

Fin kveld til alle som titter innom!
Klem Bodil
  

3 kommentarer:

Franciskas Vakre Verden sa...

Hei, Hei. Kjempefin blogg du har!

Jeg står bak bøkene Sanselig sommer og Sanselig jul og holder nå på med en ny bok som får tittelen Sanselige Rom.

I den forbindelsen har jeg en stor konkurranse der man kan vinne flotte interiørpremier for 22.000,- Jeg vil med dette gi deg en personlig invitasjon til å bli med. Hvis du ikke allerede er med kan du se mer ved å bruke denne linken:

http://franciskasvakreverden.blogspot.no/2013/02/stor-konkurranse-vinn-premier-for-mer.html

Frist for å være med er 15. mars.

Ha en flott uke!

Beste hilsen Franciska :-)

Bodil sa...

Tusen takk Franciska!
Selvfølgelig vil jeg bli med! Takk for hyggelig invitasjon!
Klem Bodil

Har en drøm... sa...

De er sååå knallfine!!
Ønsker meg de jeg og:)

H¨åper butikken går så det suser og at du koser deg om dagen:)

Ha en kos kveld, her er det endelig litt overskudd til blogging igjen ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv