fredag 6. mai 2011

Mine favoritter og deilig inspirasjon til å henge på veggen(DIY)

God fredag!! Jeg synes uka flyr, plutselig er det fredda og greier...og det kan vi like!!!

Planene for helga er loppis i morra og maling på hytta. Håper på knallvær!
I går var vi i dyreparken i nydelig vær sammen med venninna mi, Silje og hennes to skjønninger. Selv om det meste var stengt av de store attraksjonene, så fikk vi tida til å gå. Vi spiste medbrakt lunsj i Kardemomme by, fikk med oss mating av løvene og ungane fikk boltre seg i klatrestativene(d var d gøyeste) - en flott dag -


Jeg kjøpte for noen år siden 2 speil som var på tilbud, med hvitmalt/slitt ramme rundt. Det ene speilet knuste her i vinter, og jeg har lenge lurt på hva rammen kan brukes til.
I går når ungane var i seng var det klipp og lim for alle pengene!
Så resultatet ble mitt eget inspirasjonsbilde med ting som jeg liker og som kanskje er MEG og MIN STIL!!



Velkommen alle nye følger, og jeg er helt overveldet over hvor mange som har meldt seg på giveawayen min, TUSEN TAKK!!!
Det er ikke mange dagene til jeg trekker 3 heldige vinner. Meld dere på her



Takk til alle dere som legger igjen spor hos meg,tusen takk!!! det er så koselig!
Ha en strålende dag og helg!
Klem Bodil

17 kommentarer:

Anette sa...

Så flott det ble,kreativt!!:)Håper du finner noe spennende på loppis;)Ha en flott dag og God Helg!Klem:)

InstatreffNorge sa...

Deilig med fredag ikke sant:) Beste dagen i uka:)
Håper du finner masse fint på loppis imorra:)

Var kjempefint med sånn klipp og lim inspirasjon da, takk for tipset:)

Klem Lise

Anonym sa...

Kjempefint bilde!!!!! :) God helg! :)

S sa...

Hei! Så flott inspirasjonstavle du har laget!! Jeg har lyst til å lage meg en sånn selv. Kos deg på loppis i helgen, mulig jeg får til en liten tur selv. Fin fredag! :) Klem fra Sigrid

Vivian sa...

Så fine de bildene ble!!
Kos i dyreparken - fine bilder:)
Er det loppis i morgen? Jeg leter og leter etter loppemarket her i byen men synes det er så lite.

Håper dere får ei fin helg!!!
Klem fra Vivian

vår lille verden sa...

Dette ble jo kjempefint og orginalt!God helg til deg:)klem

Deer Darling sa...

så fint det ble! her skinner sola så her blir det uteliv i helgen:) god helg til deg! klem

Gitte sa...

For en fantastsikide med det bilde!
Ble jo bare kjempe lekkert!
God helg til deg:)
Klem Gitte

Unknown sa...

Så deilig med en tur i dyreparken ♥
Vi var i Kristiansand på sommerferie hvert år da ungene var små, og vi har så mange gode minner der i fra... savner det kjenner jeg ♥

Og så flott bilde!
Det var jo en kjempefiiin idè;)

Ha en finfin fredag!

Klem Line

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

ååååå, det bilde var fint:)
kan du kopiere det til meg...thi,hi:)
Skulle egentlig også på loppis i søgne i morra...men barnehagen har dugnad...kjipt:)
kooooos deg masse!

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

p.s hvis du ser to gale snupper der i morra som står først i køen på loppis...og som gjerne bruke albuer og knær for å få tak i skatter så er det bare kusinene mine...he,he

Janne sa...

Så flott det ble! Har selv en ramme uten glass, så kanskje jeg skal gjøre det samme??:))

God helg til deg og dine, flotte bilder du deler:)

Klem Janne:)

♥ Netta ♥ sa...

Så koselig med tur til dyreparken, selv om endel var stengt må det har vært deilig å være der utenom ferien. Vi bort rett ved Tusenfryd og er sjelden der i fellesferien, men tar mange turer i mai og august. Så ser jeg at du har på deg samme tunika som jeg kjøpte og da ser jeg hvor FIIIIN den er og med dine skussmål skjønner jeg at det var et godt kjøpt :-)

Herlig inspirasjonsbilde du har laget - kjempeflott idè.

Ha en herlig helg!

Klem
Netta

Tove `blogg verden sa...

Heisann : ) Så spent om du fant noe fint på loppis??
Nydelig inspirasjonsramme du har laget!!!Fint tips!!
Ha en fin kveld
klem Tove

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Hei :)
Tusen takk for hyggelig hilsen til min pappas bursdag :)

Stilig ramme du har dekorert:)
Ønsker deg en fortsatt fin helg.
Klem Anita

Fossestua sa...

Elsker dyreparker! Blir aldri for gammel til det :) Nydelig kollasj du har laget i den flotte rammen. Takk for supert tips :)
Klem fra Lise

Vivian sa...

Hei igjen!
Jeg tror ikke jeg så deg på loppis i går - vi var der i 11 tiden:)
Det var noen gamle nattbord og en kommode + et skrivebord jeg holdt på å dra med meg, men plutselig begynte jeg å tenke på at det er bare 3 uker til babyen kommer så da ombestemte jeg meg:)
Håper helga har vært fin!!
Klem Vivian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv