onsdag 6. juli 2011

NIB utfordring juli - sommerparadis!

Mitt sommerparadis er paradis hele året for meg!
Huset vårt!
Selv om vi har en nydelig hytte(som jeg ikke hadde så mange bilder av til å være med i denne utfordringa) som er et paradis i seg selv, så er sommeren rundt huset vårt et paradis.


Lukten av sommer
En deilig ro
Lunt & i lè for vinden
Familie & venner
Landlig
Rosèvin i pallesofaen
Barnelatter og badeplask i bassenget





Alle har sitt sommerparadis - her er mitt!

Jeg er hjemme litt nå etter noen fine dager på hytta. Ikke så mye sol, men godt og varmt!
Nå må jeg ta meg en runde hos dere!!
Sommerklem fra Bodil

24 kommentarer:

Drøm sa...

Så fantastisk fint! Skjønner godt at dette er ditt paradis. Klem julie

Mia sa...

Herlige bilder, skikkelig sommerstemning. God sommer!

Caroline sa...

Koselige bilder fra hjemmet deres,hærlig å trives så godt med det man har:)
Ønsker deg en videre fin uke:)
Klem Caroline

Janne sa...

Såååå koselig dere har det-virkelig! :))

klem fra Janne:)

Størstepia sa...

FOr noen flotte bilder - kan godt skjønne at dette er ditt sommerparadis:-)! (Og resten av året også, for den sakens skyld)

Ha en herlig julikveld!
Klem fra størstepia

ARKinterior sa...

Herlig plass!!
Skjønner veldig godt at dette er sommerparadiset ditt-
Ha en fin kveld!

Karna sa...

Helt klart et sommerparadis...kjempe flott hos dere.

Kos dere masse i sommervarmen, teller ned til ferien som starter til helgen...skal prøve å få unna så mye som mulig så jeg slipper å kommer innom kontoret så ofte i løpet av ferien...skal bare blogge litt først...tjhiii..

Anonym sa...

Ja, du har sannelig et paradis. Virkelig vakkert rundt deg:)
God sommer..
Klem

Hulda sa...

Du har virkelig et nydelig hus! Så flott i gården din. Likte så godt stilen du har, og husene er skjønne. God inspirasjon å finne her, for meg, som også bor i et gammelt hus. :)

Unknown sa...

For ett sjarmerende hjem du har:)

S sa...

Så fint dere har det i deres eget hjemlige sommerparadis, og for en stor tomt og stort hus!! Elsker den palle-sofaen din! ha en fin kveld!
Klem fra Sigrid :)

Anonym sa...

Hei Bodil! Veldig fint hos deg, ingen tvil om det :) Kan jeg spørre hvor du har kjøpt det store hjertet som henger på veggen? Jeg skulle gjerne hatt samme til en ny levegg :)

Hilsen Kristin

InstatreffNorge sa...

For et nydelig hjem dere har:):) Visste ikke at du bodde på en gammel gård snuppa, tror ikke jeg har sett oversiktlige utebilder hos deg før:) Var jo helt fantastisk:)
Krysser fingrene for at du vinner:):)

Har fått hentelapp på premien min idag, skal hente den imorra:)

Klem Lise

Bodil sa...

Hei anonym!!
Hjertet er kjøpt på hansen & co i Kristiansand!
Masse fine hjerter!

Klem Bodil

Duse Pasteller sa...

Idyllisk!!
Heldige dere!:)
Janni

Anonym sa...

Tusen takk!!! :)

Kristin

Hjemme hos meg sa...

Hei Bodil!!!
Nydelige bilder...
Jeg må le... Pakka sendte jeg i dag faktisk, den har jeg kjørt rundt med i bilen en del dager nå...
Ikkenoen annen unnskyldning enn at TTT!!!
Håper den kommer hel frem da :)

God helg til deg snuppa!

Klem Anette

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

NYYYYYYDELIG!!lOVE IT.
Ha ei super helg, Nå reiser jeg til Amsterdam.
Klem:)

Unknown sa...

skjønner godt at du liker deg her ja, kjempefint har dere det!

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Herman Grans ♥ sa...

Kjempefin plass du bur på :)
Skjønner godt at du liker deg her.
God sommer!

KROnPRINSESSENE sa...

Fantastisk plass og fine bilder :)
Litt av et paradis ja...
Lykke til i utfordringen.
Så morsomt at du bor i nærheten av den butikken. Til å bli ruinert av hi, hi.
Fant forresten bloggen hennes i går ;)
Klem May Helen

KROnPRINSESSENE sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Hasigamas mamma sa...

For et herlig idyllisk sted! Skjønner godt at du koser deg der året rundt!
klem
Lise

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv