lørdag 9. juli 2011

Fra søte kjøkkenhåndklær til søte puter

Skjønne kjøkkenhåndklær fra Åhlens har blitt til sommerlige puter!
Putene er 50x70 og kan brukes der du vil!
Planen er å ha dem i pallesofaen ute, som er digg å ligge på!


Jeg leverte kjøkkenhåndklærne til mamma i går(ho har symaskin), og allerede i dag kom ho med de ferdig på døra. Da hadde ho handla dunputer og sydd dem i en fei! Ho sydde også ett par puter i GG! Takk mamma!!

Dette er en billig løsning, og putene blir like fine som i butikken!

Her i sør er det skikkelig regnevær med lyn & torden! Skikkelig innevær!
Ha en fin lørdag!

Klem Bodil

13 kommentarer:

Bergfrua sa...

Å så koselig du har det :) Kjempe fine putevar. Kjekt med symaskin :) så lenge man har noen som er god til å bruke den:)
Ha en fin helg!!

mvh bergfrua

Cecilies Lykke sa...

Åh, for en god ide!! Superfine:-) så herlig å ha hytta så nærme huset forresten. Vi håper på bedre vær i sør. For et vær!

Jeg spiser ofte frukt med vaniljekesam, men dette skulle liksom erstatte jordbær med fløte og det krevde noe mer usunt enn kesam;-) tihi..

Goood sommer! Klem

Gitte sa...

Kjempe god ide Bodilla!
Putene ble kjempefine.

Nå skinner sola, håper det varer!
Klem Gitte

frusunde sa...

Veldig fine puter, liker det mønsteret så godt. God sommer, håper på fint vær :)

Fru Glitters Hus sa...

Utrolig lekre puter, og en knall bra ide. Snill mamma du har som kommer og leverer fix ferdig. Ja måtte vi snart få noe sol her i sør, syntes vi fortjener det nå:-)
Ha en super duper dag.

Klemmer fra Ine

Fru Glitters Hus sa...

Utrolig lekre puter, og en knall bra ide. Snill mamma du har som kommer og leverer fix ferdig. Ja måtte vi snart få noe sol her i sør, syntes vi fortjener det nå:-)
Ha en super duper dag.

Klemmer fra Ine

Maris Gyngestol sa...

Kjempe fine puter!!! Kjekt å kunne bruke kjøkkenhåndklærne til litt forskjellig.. :) å så snill mamma du har da!

Ha en fortsatt super sommer -vi får håpe sola snart kommer på besøk.. ;)
-Mari

Mira sa...

Nydelige puter!
Har tenkt tanken selv, men mamma er så langt borte å symaskinen min er i stykker, ler!

(Heldige du! Kan eg adoptere din? TULLER ;-)

Nå etterpå skal eg kose meg å lese litt mer i din fine blogg!

Håper du får ein skjønn sommer! Klem,

Stine Westmoen sa...

Så nydelige altså! Men hvor får man tak i så fine håndklær?

Veronica sa...

Oy, så lurt.
Det er jo en kjempeide og mønsterene er jo utrolig søte.

Heldigvis har sola kommet til sørlandet. I dag er det jo bare helt nydelig.
Måtte ha en solpause nå, jeg.
klem

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Kjempefint:)
Jeg har symaskin og holder på med akkurat det samme selv..love it:)
Finnes så mange fine kjøkkenhåndklær.
Nettop ferdig med gardinene til dukestuen laget av kjøkkenhåndklær.

Drøm sa...

Kjempefine puter. Godt man kan gjøre det enkelt og billig innimellom! Kos deg i solen! Klem Julie

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Så fine :) tror jeg må ta en tur til mamman din jeg også ;)
Har pakka di dukket oppe ennå da???
Håper den er like hel...

Klem Anette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv