tirsdag 20. september 2011

Hvite linjer...

...med en dæsj av grå.
Disse fargene går igjen overalt i huset mitt!
Spesielt i spisestua.
Spisestua er jeg liksom ikke helt ferdig med føler jeg.
Planen er å ha fargerik kunst på veggene i litt knæsje farger, og kanskje ett par nye lamper hadde gjort seg.
Spisestua er et rom vi ikke bruker så mye, derfor blir den nok litt glemt.
Enn så lenge så blir den som den er.

Pute fra Lexington - konglekvister  - bilde malt av min flinke mamma
Nå skal jeg nyte en liten inspirasjonsrunde hos dere før det bærer av gårde på kveldsvakt!!
Ha en finfin tirsdag!!!
Klem Bodil

19 kommentarer:

Monica sa...

Hei på deg Bodil.
Så flott i spisestuen din. Lekkert bilde på veggen, flink mamma ;)
Ønsker deg en riktig god vakt og en fin tirsdag!

S sa...

Hei!

Så fint du har det, kjempe koselig spisestue. Grått og hvitt er gjør seg i huset, jeg har den samme fargeskalaen hjemme hos meg ;)
Så flink mamma du har, det var et nydelig bilde! Fin tirsdag til deg Bodil!!

Klem fra Sigrid

Gitte sa...

Herlig inspirasjon :)
Er enig i at hvitt og grått igrunnen blir basisfarger, hos meg er det brunt i tillegg. Er skikkelig stilig med noen knallfarga bilder på veggene. Det liver igrunnen opp rommet:)
Det var forresten et nydelig bilde dim mor hadde malt.
Klem Gitte

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Fantastisk bilde din mamma malt!
Grå en en enkel farge å ha i huset syns jeg, så masse andre farger som går til grå.

Klem Anna

Vivian sa...

Ser ut som et knallfint bilde du har der på veggen!
Min mamma maler også og jeg har også bildene hennes på veggen:)
Koselig.

Ha en fin dag. Klem Vivian

Livetsdrømmer sa...

Så nydelig det bildet var, og i perfekte farger! :) Ha en fin kveldsvakt!

Anonym sa...

Hei igjen:) Så koselig med besøk, og veldig koselig å besøke deg her inne igjen. Jeg har vært svært lite aktiv i det siste, men tenker jeg får en litt mer aktiv høst. Man må jo hente inspirasjon fram mot den deilige ventetiden...altså advent:)
Nydelige bilder av hjemmet ditt...
Håper du har hatt en fin kveldsvakt.
klem:)

My home is my Castle sa...

Flott blogg du har.
Her kommer jeg tilbake :)

Klem,Kari

Line sa...

Grått er det mye av hjemme hos oss også. grått passer jo til alt synes jeg! Er ikke så spenstig med fargene men fargerik kunst har vi på veggene, så det hjelper godt!! Er veeldig svak for Nupen jeg, så det er mye det vi har på veggen!!
ha en fin torsdag, Bodil. Og i dag heier vi på STart!!

Lillekatt sa...

Deilige farger!!!

♥ Netta ♥ sa...

Så fin spisestue dere har og jeg digger den kule lampa. Kjempefine farger. Hos oss brukes spisestua til alt, både spising, lekser, spilling og prating. Nå skal det sies at stua vår er ganske liten så når vi er flere her må spisebordet tas i bruk :-)

God natt!

Klem
Netta

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Tusen takk for kjempefin kommentar hos meg.
Fikk du filene til bildene den gangen du var i avisen?

starsathome sa...

ville bare ønske deg en deilig helg!!
klem

Bergfrua sa...

Så fine bilder hos deg! digger tørrmuringa på kjøkkenet ditt :) Håper jeg får det i hjemmet mitt også en gang i fremtiden:)
Ha en fin fin helg!!

bergfrua

Hulda sa...

Alltid mye fint å se på hos deg! Stilig lampe, som ble en flott kontrast til det andre. Likte også veldig godt bildene under fra søndag. Spennende romløsninger i huset deres. Vil gjerne se mer. :)

an-magritt sa...

Takk for ordene inne hos meg.
Det gleder og varmer.
Ha en fin helg, kjære du.

Cecilies Lykke sa...

Utroolig koselig spisestue! Du er flink:-) klem fra cecilie

Camilla sa...

Nydelig spisestue, lekker og gjennomført!

Klem, Camilla.

Mia sa...

Gleder meg til den lampa kommer opp i gangen min :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv