tirsdag 27. september 2011

Jorda rundt

I stua har den gamle globusen fått sin plass.
Hvem hadde trodd at den skulle få komme frem i 2011?
Den er litt slitt her og der, men den gjør seg godt allikevel!











































Etter ei hard helg med 3 netter, er det ett par vakter igjen til langhelg!
Det ser ut som sørlandet får nydelig høstvær de neste dagene!
Ønsker dere en flott tirsdag og god uke!!
Klem Bodil


Digg!!
Det blir ikke like mange innlegg som før etter at jeg begynte å jobbe igjen, men jeg følger med dere!
Jeg setter stor pris på alle de fine kommentarene fra dere!

8 kommentarer:

Line sa...

hallo skjønne venn!! ja, det er ikke like lett å få tiden til å strekke til når man jobber. Merker også at det blir lengre mellom innleggene. men sånn er det jo noen ganger i hektiske perioden. Så fin globus dere har. Hos tok jørgen en gammel globus inn på rommet sitt. men det ble etter hvert byttet ut med en nyere variant med litt riktigere land... har jo skjedd litt siden mormor og bestefar var yngre...hehe. Den gamle globusen står nå faktisk på loftet, men kan hende den kommer ned igjen. var veldig kult sånn som du hadde satt den frem. Kos deg masse resten av uka. Her er Niclas syk, men Per er hjemme med han, så jeg er på jobb. Får bare håpe det blir med Niclas, at ikke de to andre blir smittet!! Snakkes snart. Klem L

Unknown sa...

Hei;)
Globusen er FLOTT, og så gøy for ungene og titte litt;)
Nydelig høstbilde ♥

Så godt det blir med langhelg da, det er deiloig med turnusjobbing;)

Ha en finfin dag!

Klem Line

Størstepia sa...

En gammel globus er jo kjempedekorativt!!
Jeg kastet dessverre min, men det kommer nok en ny inn i huset her etterhvert. Enn så lenge har vi store verdenskart på tre av rommene;)!
Ha en super tirsdag!
Klem fra størstepia

an-magritt sa...

Tusen takk for så fine ord inne hos meg. Så koselig! Det varmer og gleder.

Globusen var lekker! Me likes!
Ha en fin kveld.
Klemmeklem.

Fru Glitters Hus sa...

Hei Bodil

Så flott det ble med globusen fremme.
Nydelige bilder.
Kjenner til der der med blogging og jobbing, er sannelig ikke alltid like lett og få det til. Men det er jo det som er så flott her , at siden det ikke er jobben vår, kan vi styre det som vi vil:-)
Cupcake kurset var på Geheb i Sørlansdparken. Her skal de også ta inn det mye brukte SP . Så det var jo bra, har jo vært umulig å få tak i.
Hadde jeg tenkt på det skulle jeg ha spurt deg med.
Hun kommer helt garantert igjen en gang, de er jo så populære disse kursene.
Ønsker deg en fin tirsdag.

Klemmer fra Ine.

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Lekkert med globusen!
"hvor reiser vi neste gang?"

Klem Anna

Hjemme hos meg sa...

Hei ツ
Så fin globus :)
Kjempenydelig høstvær hos meg i dag også!

Klem Anette

veronica sa...

Heisann!
Så fine bilder, både av globusen og utebildene. Er så herlig med ordentlig friske høstdager, uten at regnet bøtter ned.
Gøy du ville være med på min giveaway.
Lykke til!
Klem fra Veronica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv